تکواندوي ايران با شکست آمريکا قهرمان شد
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
در هفتمين روز اين مسابقات که در شهر سن پترز بورگ روسيه در حال پي گيري است، تيم ملي تکواندو کشورمان که با چهار پيروزي به فينال دومين مسابقات کامبت گيمز راه يافته بود، در آخرين مبارزه با نتيجه 17 بر 12 تيم ملي آمريکا را مغلوب کرد و به مقام قهرماني و نشان طلا دست يافت. به گزارش فارس، ملي پوشان تکواندوي کشورمان که روز گذشته با دو پيروزي برابر آمريکا و ونزوئلا کار خود را در کامبت گيمز آغاز کرده بودند، بعد از ظهر امروز در ادامه اين بازي‌ها ابتدا کره جنوبي را شکست دادند و در مرحله نيمه نهايي تيم ملي اسپانيا را مغلوب کردند و به فينال راه يافتند، مبارزه اي که در نهايت با تکواندوکاران شايسته کشورمان برنده شياپچانگ بودند. در ديدار رده بندي تيم ملي روسيه با پيروزي 13 بر 12 مقابل اسپانيا به مقام سوم رسيد. اين دوره از مسابقات به صورت تيمي با روش جام جهاني برگزار مي شود. تيم ملي تکواندو کشورمان با ترکيب محمد کاظمي، ‌بهنام اسبقي،‌ عليرضا نصر آزاداني،‌ مسعود حجي زواره، فرزاد عبدالهي و کوروش رجلي در اين دوره از مسابقات حضور يافته است.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)